dilluns, 2 de desembre del 2013

Patchcreu, Robeta i Seamstress Vintage

Les tres marques d'avui reciclen i customitzen totes les seves peces.

Patchcreu

Darrera Patchcreu hi ha la Mari Lorente, mare de dues nenes, d'on va sorgir la idea de customitzar les seves samarretes.
Crea samarretes amb aplicacions tèxtils per fer creacions divertides i originals
Des d'una carretera amb la forma del número de l'aniversari del nen fins passar un dibuix del paper a la tela.



Robeta

A Robeta, la Laia Pla, recicla roba d'adult per fer roba de mainada de 0 a 2 anys, com explica ella:

Per fer-ho encara més especial, perquè no... fer servir aquella peça de roba que tinc guardada de fa temps i que jo no em poso, però que m'encanta i per això em resisteixo a llençar... així que les idees flueixen i em porten a crear robeta per nadons a través de roba d'adult.

No us podeu perdre la seva creativitat, desprès de conèixer Robeta, us endinsareu als vostres armaris per veure que us pot reciclar Robeta!





La Sílvia Oliveras Jou ens presentarà la seva col·lecció Male Female on recicla roba masculina per a dona.

On les corbates no només es posen al coll, perquè no fer-ne un vestit!!!

Tot això i molt més ho veureu a MODIST!


Ja queden pocs dies, us hi esperem aquest diumenge!!!